Tidigt...

Fan va det ska vara tidigt, alltid!
Har varit uppe sen typ kvart i 9...
Förlåt att det inte blev något igår, men hann inte, jag och min far gick direkt på puben igår när jag kom hem från skolan, sen gick jag och lade mig..:P

Men det var faktiskt inte allt som hände..innan jag åkte från skolan så bestämdes det att jag ska träffa 2 töser på fredag (As-kalas!:D )  och sen på bussen från Malmö så såg jag nog världens vackraste ögon..Ialla fall, söt tjej som, efter massa velande, fick mitt nummer..;) Dagen kommer spenderas tråkande framför datan, ev. en lite motionsrunda, och kanske lite plugg. Har prov på propeller på tisdag (blää). I morgon hoppas jag att jag får min projektor!:D

Tills vidare:

Take care and keep cool (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0