Så sjukt...

Ja, så sjukt...
Har varit en helt okej helg, i fredags träffade jag min mamma på en krog i Malmö och tog några öl och snackade skit, jätte trevligt :)
Sen igår var jag trött och uttråkad fram till 23.54, då får jag ett SMS från en tjej som jag har träffat på bussen en gång, hon undrar om jag vill träffa henne och hennes kompis på krogen...Så jag gjorde mig i ordning och gick ner, och träffade dom.
Måste bara säga, att en så underbar kväll har jag nog aldrig haft. Det var fantastiskt kul att träffa dom (:
krogen stängde kl. 02.00 så efter lite"eftersnack" och så körde vi till Shell för att handla korv, sen fick jag skjuts hem (:

Och nu har jag nyligen vaknat och drukit lite kaffe....
Ska upp till skolan sen, tror inte jag hinner fira morsdag..:/ Nåja, blir nog bra med det....


Take care and keep cool dudes (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0