Men så roligt.....not

Ja, dagen har varit rolig, not..^^
Började med att jag gick o la mig halv 2, vaknade 4, gick upp 5, kollade en film (Hitman) sen somnade jag vid 7 (notera att detta är morgon tider, inte på kvällen) Far ringde och väckte mig typ kvart i 9, för att gå ut med hundarna...sen spenderade jag dagen i späning på att få träffa 2 tjejer, och få en avi från posten om att min projektor hade kommit..

Efter ett antal misslyckande konstaterades följande;
jag hade redan avin till projektorn i form av ett mail och haft den sen i onsdags, dock visste jag inte det och måste därför vänta YTERLIGARE en dag på att få min efterlängtade projektor, och även att en av tjejer är en riktigt fjortis, och den andra fruktansvärt asocial...dessutom måste jag vänta ännu en vecka på takfästet till projektorn..så inge kul idag, men min teori som ännu inte falerat, "Allt ont som händer, för något gott med sig, och allt gott för något ont med sig" visade sig vara korrekt än en gång, förhoppningsvis ska das "lomma-gänget" (jag och 3 andra töntar från klassen;) ) kanske träffas och ha film kväll med min projektor, och även gå på en RIKTIGT nice krog i stan som heter Sailors Courner! (rekomenderas starkt!) Helt fantastiskt! vi ska då passa på att fira att vi alla har blivit 18,  och 2 av oss (dock inte jag) har fixat körkort!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0