Jo men tjena..

Ja, "ganska uppenbart" var det ett tag sen man uppdaterade, typ så där 3 månader?
Anledning; Inte hänt något som jag vill berätta för allmänheten..
Och ja, nu har det..
Några av de saker som har hänt är:

Varit på Cruise i Ystad ( Finns bilder på bdb, Bobbiliten91, 10/5-09)

Saker i skolan:
Nästan knäckt min engelska lärare!
Fått min Svensk/matte lärare att typ halv hata mig xD
Fått rektorn att glo surt som fan på mig varje gång han ser mig (obehagligt, han är läskig!!)
Fått spel på min "arbetskamrat"/klasskamrat

Blivit totalt dessperat efter flickvän :P

Och det är typ en sammanfattning av den senaste veckan, vad som har hänt innan, har jag antingen förträngt, eller så orkar jag bara inte skriva det just nu...

Så ni får la hålla tillgodo med detta, så ska jag försöka skriva lite mer den kommande veckan;)

Tacke care and keep cool(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0