Helvete..

ja, helvete...kl är nu 06.21, och har varit vaken sen kvart över 5...ska iväg till Ribbersborg för att vara funktionär på en hästävling...aja, en del av ryttarna kan man kanske kolla på om inte annat ;) har dessutom med mig kameran så, det blir nog ett och annat foto idag (:
(har lite dåligt samvete, ringde min farmor halv 10 igår för att be om skjuts dit, stackare, inte lätt med barnbarn, kan bara säga att det är världens bästa farmor! för hade hon itne kört mig, hade jag fått ta bussen till malmö, och sen typ taxi eller gå hur långt som helst..)

Satt och kollade lite film igår kväll på min projektor...Helt underbar känsla!:D
Hoppas det blir Lomma gänget nästa helg, hade varit niiice;)

Ska försöka vakna lite nu, måste snart packa det sista...

Take care and keep cool (:


Kommentarer
Postat av: Jenna

Rösta på mig till att bli veckans blogg! :)



http://faannybackman.blogg.se/2009/may/veckans-bloggar-finalisterna.html#comment

2009-05-26 @ 00:41:22
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0