Äntligen!

ja, äntligen har min projektor kommit!:D Tog ju bara 2 veckor och 5 dagar, trots att det stod 1-3 dagars leverans tid när jag först beställde den..men jag undrar lite om det inte är mening att jag inteska ha den, så mycket strul jag har haft för att få tag på den..nåja, nu är både den och duken hemma, väntar bara på fästet, som förhoppningsvis är hemma tills nästa helg, då det kanske bli la lomma gänget:P Nice;) har varit en ganska strulig dag idag igen, men men, allt är realtivt:) ska ut med hundarna och sen blir det bara till att vänta på att min käre far kommer hem så vi kan börja montera upp allt!:D Kalas!:D (Nej, jag kan inte montera den själv, är ltie väl svårt ;) )

Take care and keep cool guys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0