Trevligt trevligt!

Jaha, då har man fått i sig lite kaffe, så där dagen efter!
Var på krogen igår med min far, och min syster!
Det skall också tillägas att min syster har flyttat till London, så hon åkte hem bara för att fira mig denna helgen! Kalas kul!
Var jätte tervligt igår, men aj vad dyrt det blev! Nåja, inte jag som betalade ;) Och sen var man ju tvungen att ta en jäger. Jag hade lovat att ta en från en klasskamrat som ännu inte fyllt 18, fy vad den var vidrig!! Men ett löft är ett löfte..
Sen hände det inte så mycket mer på krogen. Däremot hämtade jag min nya skärm som jag beställt, kalas bra! Den jag har hemma i Trelleborg är snart avlivad...
Nä, ska spela lite spel på Hamsterpaj nu;)

Take care, and keep cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0