Tisdag(:

Tjosan!
Tisdag idag ju, och det är "praktik" vecka.
Det som har hänt idag är följande:

Varit på El-labben(suttit och felsökt kretskort)
Börjat på hjälpa arbetskamraten med att ställa in Sidrodertrim domkraften på en SK60 (eller SAAB 105), Ja, jag undrar också vad den gör, men den är väll bra till nått..

Så det har varit en ganska händelselös och tråkig dag idag, däremot fick man en skön kommentar från en av lärarna, "Är du full Robin? Tycker du har svårt att gå rakt"...fick den när jag hjälpte en klasskamrat att dra fram en motorlyft, och den var inte helt lätt att styra och så råkade jag sommna in i mina tankar..:P

Sen när vi skulle börja städa undan så visade sig att "någon" har snott någons nycklar, låst upp hans skåp, och spritt alla hans saker i hela omklädningsrumet. KALAS BRA!!!!:D Ja, elakt sagt, men den idioten förtjänar det..Kalla mig elak om du vill, knappats att jag bryr mig..(:
Sen fick vi sluta en timme tidigare för lärarna skulle på nått möte, så hann hem och fika, och skriva ett "litet" inlägg ;P, innan man ska vidare till körskolan(:

Take care and keep cool(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0