Söndag kväll....

Jaha, söndag kväll...Allmänt tråkigt, fram tills det att vi (jag och 2 klasskamrater) kom på att vi kan skriva en Wikipedia hemsida om en annan klasskamrat! Herregud säger jag bara, aja, vi hade kanon kul! Vi lade ner säkert 1½ timme på skiten, sen är den bara uppe i ett par miuter, innan den tas bort för att "någon har gjort oseriösa redigeringar"...FU(!) Wikipedia!! Får försöka skriva om den vid något annan tillfälle, ta print Screen och lägga upp någonstans..(Blir inte ikväll!)
Längtar till i morgon, men är samtidigt deprimerad, hoppas ju komma in på konserten i Malmö, men kommer antagligen inte lyckas:( Och sen ska man ju även övningsköra, men det är mest skoj:) Sen fasar jag för tisdag..fylla 18 på ett internat boende, där alla vet man fyller år = INTE KUL! Nåja, det löser sig nog(:

nä, måste plugga lite nu, har något drygt prov i morgon, som jag INTE har koll på..ajajaj....

Take Care and keep cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0