Oj...

Ja, oj...Var ett tag sen det skrevs ett inlägg, anledningen; Varit på konsert, fyllt år och varit död.
I måndags var jag på konsert med 2 klasskamrater på Debaser i Malmö, Helt underbart kanon kul! Tack till er all! :D
Vill bara så gärna göra om det! Efter konserten drog vi hem och käkade pizza, så chill! Sen gick vi upp tidigt för att gå till tåget, brutalt jobbigt, men men..
Sen bar det av till skolan, och det var inte så farligt att fylla år som jag trodde, det ända jag råkade ut för var att när jag låg och villade på en av rasterna så kom typ 5 pers och höll fast mig och så försökte dom skriva "Grattis" i pannan på mig, brutalt misslyckade, dessutom skrev dom med en understryknings penna, vilket går bort direkt. Som min far sa när jag berättade för honom; "Vilka jävla mesasar".
Sen när skolan var slut åkte jag in till kör skolan, efter ett tag kommer min far dit och överraskar mig där med tårta! Kalas kul! :D Sen övningskörde jag, och kom på, jag kan ju åka med min far hem, och stanna hemma idag! Gött!
Så så blev det.
När vi kom hem delade vi på en flaska champagnie, as gott, och eftersom jag bara hade ätit en hamburgare sen lunch, gick det rätt upp i skallen på mig.
Så jag kom till boendet i förmiddags, och då hände det itne så mkt, har bara varit chill, till det att någon kom på att jag inte har varit misshandlad sen jag blev 18, så då hoppade en på mig och brottade ner mig medans en annan hälde vatten på mig. Det är sånt man får ta ;)
Just det, Vi kom  på att jag har varit "fyllesjuk" idag, eftersom jag "fyllde" år igår...(haha) Jätte kul vid tillfället;)
Ja, det är ungefär vad som har hänt lite hastigt berättat(:

Ni får ha det gött!!

Take Care and keep icecold! (;

Kommentarer
Postat av: Jenna

ääh, det var bara lite fel på det. jag fick minus hela tiden, av ingen speciell anledning :S

2009-03-19 @ 07:17:11
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0